dilluns, 27 d’agost del 2012

TU I ELS TEUS


M'has portat de la mà pels camins vora la mar, per les vinyes plenes de maduixes
 mentre
per les feixes del meu cor,  plastificat d'hiveracles, passegen Coromines i Perejaume.
M'has fet volar, amb els peus a terra, des de Sant Pau, al cel i mes enllà.
Tu i els teus, heu portat el sol al pati de casa, quan plovia.
Heu brindat amb amb mi a la punta i a tocar ferro, han vingut tots els perqués que anava buscant.
Vosaltres heu portat brins de sal a la ferida, per despertar-me i noves dances al meu esperit per guarir-me.
Vosaltres, que sense saber-ho, heu fet un cistell amb canyes de la riera, per guardar records i 
heu lligat fort,el meu veler, a al platja de les barques. .

Vosaltres, que porteu la força dels garrofers al cor, l'olor de l'espigol i sal al cos, el reflex del mar als ulls i a les mans, el tó granitic del sauló en la llengua i el parlar...
A vosaltres, amics, que sou de Sant Pol, Sant Pol de Mar.


1 comentari: