divendres, 15 d’abril del 2011

kevin Johansen i la vesprada

Hui he tornat amb cotxe de treballar. La banda taronja que subratlla la posta de sol m'acompanya durant tot el meu trajecte. La nacional voreja les platges del maresme i em porta camí de casa. A la radio Kevin Johansen en directe per radio3.Sona Hindue Blues. Puge el volum. El perfum de les flors dels hivernacles m'entra dins del cotxe i el paisatge em convida a divagar per la meua ment.

Passe Mataró i les platges es fan mes fosques, nomes es distingeixen les piteres que pengen de les roques i els pins solitaris que encara arriben a vora mar...

Al meu costat la via del tren i el anar i vindre dels trens cap a Calella...

Al passar Canet, ja veig despuntar el campanar de Sant Pol. Em venen al cap els moments viscuts aquest cap de setmana amb mon pare i ma mare...
Al entrar a Sant pol cal Tinco encara esta obert i la riera acull algun gos i al seu amo. Olor a canya i a salnitre...pare el cotxe i encara sona la musica, isc del cotxe i kevin Johansen se'n ve amb mi fins a casa...

1 comentari:

  1. Com es pot traure tant de partit d'un viatge?
    Transmets tan bé les sensacions que ara no estic segura si el viatge l'has fet tu o l'he fet jo.

    ResponElimina